Gårdagen

Slaggade med Amanda igår hos mej ute på Ekerö! Supermysigt, vi hade skit kul! Förutom några saker som hände på vägen! Vi åkte till ett stall och skulle rida! Det var ingen där så vi sadlade två hästar och red i ridhuset och utomhus! Sen så kostade det tydligen 400 kr var, och vi han bara rida i 10 minuter! Så kom det några jävla småungar som stog och följde efter oss och kollade vad vi gjorde. Vi sadlade av och släppte dom i hagen, så vi red barbacka dit och sen så kommer dom och ba
"Måna sa att vi skulle följa med er till hagen, och ni måste betala!"
Man ba, men wtf jävla stalkers! Så jag och Amanda tog våra saker och sprang så jävla fort vi kunde till busshållplatsen och sprang till nästa för säkerhetsskul! Och så ser vi dom där tjejerna komma efter oss så vi lägger oss ner i busskuren och då kommer dom och ser oss på nåt sett (dom står då vid den första busshållplatsen) så vi springer upp i skogen, jag hade jeans så det hände inte så mycket me Amanda hade shorts så hela hennes ben blev helt fullt av blodiga sår! :( Vi hade panik, så vi sprang och mitt i allt över andra sidan vattnet så ser vi mitt hus så vi springer dit och simmar över med sakerna i handen, inklusive mobilen! :O och sen tar vi första bästa robåt som vi fick låna och paddlar hem till mej och steker pannkakor! Sen går vi på båttur! Vi paddlade fan till Öregrund! Så jävla jobbigt, men det var ändå najs att sitta där och äta pannkakor sen! Pussu

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca novo

Ovanligt korkat med hästarna, när man träffade er vid Sundby trodde jag ni var Goa tjejer men vafan, sånt här gör man bara inte.

2012-06-16 @ 20:08:24
URL: http://rebeccanovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0