NO BLOGGNING

Hello sweethearts! Nu är det så att tyvärr så funkar det inte att mobilblogga på blogg.se efter att dom har gjort om hela sidan så den är helt fucktard! Så då är det ingen ide att blogga eftersom att jag bloggar bara på mobilen! Men ska kanske göra en blogg på devote.se så länge! Kanske bara under sommaren eller så, men det får fixas ikväll! NI kan ändå följa mej på min instagram @moaekblom så länge. sen kommer jag också snart börja blogga på forme.se såfort dom har fått sin ap godkänd! Det blir om nån vecka eller så! Just nu gör jag ett snabbinlägg på datan, ska till landet om 10 minuter! Ska bli så kul att träffa kusinerna också! Men ni får ha det såååå himla bra! Glad midsommar på er!
NJUUUT AV LIVET & SOMMAREN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0