FÖRKLARAR...

hej på er allihopp! Förlåt för att jag inte har bloggat ALLS! Men jag ska börja med sisådär 4-5 inlägg per dag från och med Måndag, med bilder! Så jag hoppas att ni nöjer er med det så länge! :)

Och för er som undrar så hade jag bakesale i fredas och var uppe till 12 dagen innan och försökte göra donuts och vaniljbullar osv! HAHA blev typ brända så jag tog på nutella och M&M. Nån random frågáde om dom var brända. Jag: Nej, det är chockladmunkar! hahahahhahah, fast dom tog slut på typ 5 minuter så detr var ju bra.. men sen så mötte jag upp Amanda och var med henne, sen drog vi till Grönan och då står det ca 300 000 pers? Och köar till grönan! DET VAR SJUUUUUUKT! Men sen så gick vi in och ingen såg och sen så köpte vi guldkort där inne. Det tog typ ca 10 minuter! SKITKUL, sen var ju LMFAO där också. Träffade massa folk och hade det ytterst trevligt bara! :) Sen idag hade vi uppvisning på Cheerleadingen med Amanda och nu sover jag ensam hemma inatt! (foreveralone) Sen möter jag upp Amanda Imorgon.
men som sakt...
HÅLL UT TILL MÅNDAG!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Allt bra? :)

2012-05-06 @ 10:22:10
URL: http://detvarnamnetja.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOOOOOAA! Du måste svara på mina meddelande! Men kan vi dra till Grönan snart eller? Har du fortfarande ingen tele eller hur ska jag få tag på diiiig? <3 PUSS, AZZZZZZZ :| <3

2012-05-07 @ 12:48:59
URL: http://lovepiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0