LÖRDAG

(förlåt för dålig uppdate, det här skulle ha publicerats igår!)
Hej på er! I lördags var jag, Hannah och Amanda i stan och shoppade! Supermysigt! Dock var inte vädret så bra mitt hår blev förstört osv! Det här köpte jag iallafall! Ska åka och köpa smink och så nästa vecka! Köpe en ansiktsmask nu iallafall, som sakt blir mer "skönhetsprodukter" nästa vecka! Skitnajs!
Vi fikade på Wayne's emellanåt! Jag och amanda beställde varsin Carmell Frappe (standard) medans Hannah tog en supernajsig smootie! Sen åt vi sushi! Så himla lyckad dag trots regnet! Sen drog vi hem och Amanda slaggade hos mig sen! Dock hände lite saker då WHOP WHOP...Vi bakade donuts och sen drog vi och tränade unför dolphins tryouts imorgon! PUUUUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Hannah

Der var super mysigt och skit kul att träffa amana! Måste göras om! Dock var nOg mitt hår värst...! :D haha puss <3

2012-06-05 @ 16:57:19
URL: http://hannahmattssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0