Blondie

Ska bli blond här i veckan! Har förberett allt!! Köpt nytt 65 centimeters extencions! 😃 Min lossas mamma och jag ska åka och färga det! Whiiioo! Saknar värkligen att vara blond! Min träning har presis slutat nu så nu reser jag hem med hela laget, det var en anurlunda träning idag, kanske för att mickan inte var där (undra varför hihihi) men ska sätta mej och planera helgen och göra en RIKTIGT FEEEET shoppinglista, var längesedan jag shoppade nu, funderar på ett par Jeffrey campel skooor :") älskar dooom! Puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej sötnos! Älskar verkligen din blogg! Du skulle kunna bli känd hihi. :) <3

Min fråga var vart du har köpt det där skit snygga jeansen och vart du har köpt ditt löshår brukar också köpa löshår och vill prova nytt! :D Massa Kramar Evelina<3 .)

2012-05-16 @ 19:41:50
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Älskar verkligen din blogg! Du skulle kunna bli känd hihi. :) <3

Min fråga var vart du har köpt det där skit snygga jeansen och vart du har köpt ditt löshår brukar också köpa löshår och vill prova nytt! :D Massa Kramar Evelina<3 .)

2012-05-16 @ 19:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0