Blogginlägg

Skola idag som vanligt, sen åkte jag o Jonas med Emma till Spånga och åkte till hässelby sen! Det kom nån gammalt fyllo som satte sej bredvid oss! Så vi garvade hela bussresan typ, haha hände inget spännande! Sen så när jag skulle av så kom Daniel och hans kompisar typ och höll fast mej så jag inte kunde gå av, så jag åkte med dom till Backlura och vände sen! Sen åkte Daniel med mej till Telia och hämtade mitt simkort! Så nu kan alla äntligen få tag på mej! Jag har mitt gammla nummer! :) men sen hängde Daniel med mej till Ekerö och sen vände han och nu sitter jag på bussen påväg hem! Har NO prov på fredag, Matte prov på tisdag, Svenska läxa tills imorgon då vi ska skriva en 500 ord lång insändare! Jag orkar inte!! Men i helgen så blir det grönan! Awsome! Puss på er mina små coolingar! <3333333333333333333333333333333333 :****


Kommentarer
Postat av: Anonym

var köper man sånnadär icebreakers ? :)

2012-05-11 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0